Zadzwoń: 22 224 31 77
Jak Szybko i Skutecznie Schudnąć

Jak Szybko i Skutecznie Schudnąć

Wiosna i lato to czas, w którym ze szczególnym zainteresowaniem kobiety spoglądają na swoją sylwetkę. Ciało po zimie jest nieco pełniejsze, co jest zjawiskiem jak najbardziej naturalnym. Dziś na naszym blogu podpowiadamy jak szybko i skutecznie schudnąć (nie tylko na wiosnę).

Ważne aby do tematu odchudzania podejść  odpowiedzialnie i świadomie. Zbyt intensywne odchudzanie szkodzi całemu organizmowi, powoduje efekt wiszącej skóry i oczywiście najmniej lubiany efekt jojo. Natomiast chudnięcie w sposób spokojny, stopniowy, rozsądny i zaplanowany pozwala uzyskać trwałe efekty.  Nie zawsze jednak mamy czas i ochotę na to by podać się jakieś długiej kuracji odchudzającej oraz pełnej wyrzeczeń diecie.  Dlatego właśnie osoby, które cenią sobie szybkie efekty coraz częściej korzystają z możliwości jakie oferuje współczesna medycyna estetyczna.  A rezultaty osiągają za pomocą  zabiegów wyszczuplających utrwalają odpowiednią dietą i aktywnością fizyczną.

Zabiegi odchudzające

Zabiegi odchudzające to coraz bardziej popularny sposób na szybkie schudnięcie. Nie tylko skutecznie wyszczuplają,  ale także w bardzo korzystny sposób wpływają na zdrowie i wygląd skóry oraz na redukcję cellulitu. Wśród zabiegów, które skutecznie przywracają szczupłą sylwetką i  młody wygląd wymienić należy między innymi:

CELLU M6® Alliance – Endermologie to nowość i absolutna rewolucja w zabiegach odchudzających. Jest to zabieg, który łączy  najbardziej efektywne technologie i umożliwia intensywniejsze i szybsze pobudzenie skóry. Dzięki temu CELLU M6® Alliance – Endermologie wyszczupla te obszary naszego, które są ciała odporne na dietę i ćwiczenia jak ramiona, plecy, brzuch, talia, czy uda.

Ultraformer  – to zabieg działający poprzez ultradźwięki, które mają zdolność redukcji tkanki  tłuszczowej, co pozwala na wyszczuplenie obszarów poddanych zabiegowi. Ultraformer to także nieinwazyjny lifting, który w widoczny sposób odmładza i poprawa  jędrność tkanek oraz napięcie skóry zarówno na twarzy jak i na całym ciele. Dzięki niemu  zyskujemy nie tylko szczupły wygląd, ale także młodszy o kilka a nawet kilkanaście lat wygląd.

Cosmosoftto kolejny zabieg odchudzający, który polega na redukowaniu tkanki tłuszczowej trzewnej za pomocą specjalnego pola magnetycznego, które otacza pacjentkę. Protokół Cosmosoft® jest zalecany szczególnie u pacjentów z dużą otyłością i trudnością do wykonywania wysiłku fizycznego.

Velashapeto zabieg polegający  na połączeniu masażu podciśnieniowego, mechanicznego z energią bipolarnego prądu RF i podczerwonej energii świetlnej. Velashape nie tylko poprawia wygląd skóry, ujędrnia ją, ale także eliminuje cellulit czy też nadmiar skóry pozostałej po odchudzaniu. Jest to całkowicie nieinwazyjny a jednocześnie bardzo skuteczny zabieg.

Exilis to z kolei zabieg łączący w sobie dwa mechanizmy : terapię ultradźwiękami i radiofrekwencję. Urządzenie podgrzewa wybrany obszar ciała przez co powoduje przyśpieszenie procesów metabolizmu i rozbicie komórek tłuszczowych.  Rozgrzewanie nie tylko rozbija komórki tłuszczowe, lecz także wpływa na odbudowę kolagenu. To zabieg idealny dla osób z miejscowym nagromadzeniem się tkanki tłuszczowej np. w oponce, boczkach, wewnętrznej stronie ud, ramionach albo podbródku.

Drenaż i masaż limfatyczny Lymphastim to zabieg,  który  pobudza naturalne krążenie limfy. Dzięki temu przyspiesza spalanie tłuszczu , regeneracje tkanek i skutecznie zwalcza cellulit. Jest to zabieg relaksujący i całkowicie bezbolesny.

Efekty uzyskane dzięki nowoczesnym zabiegom odchudzającym warto utrwalać stosując zdrową dietę, pijąc dużo wody oraz wprowadzając życia ruch i aktywność do swojego planu dnia.

Zdrowa dieta

Podstawą każdego procesu odchudzania powinna być zdrowa i zbilansowana dieta. Nie można sobie ograniczyć wszystkiego na raz, ponieważ organizm nie poradzi sobie z nagłym szokiem i tym bardziej zacznie odkładać tłuszcz na ciężkie czasy, które być może się zbliżają, skoro zostały ograniczone dostawy jedzenia. Jeść trzeba, a kluczem do sukcesu jest po prostu racjonalne dawkowanie sobie pożywienia w odpowiednich odstępach czasu. Dzięki temu organizm nie odkłada zapasów, a wykorzystuje bieżące dostawy na bieżącą aktywność. Nie musi robić zapasów, ponieważ nie ma wstrzymywanych zasobów.

Pierwszą zasadą jest więc liczba posiłków oraz odstępy między nimi. Nie od dziś wiadomo, że najbardziej korzystnym układem dla organizmu jest sytuacja, w której człowiek spożywa minimum pięć posiłków dziennie. Pierwszym posiłkiem po przebudzeniu powinno być śniadanie. Tu trzeba zapomnieć o kawie często pitej na czczo z powodu braku czasu. Kawa pobudza trawienie, powoduje wydzielanie się soków żołądkowych, a to pobudza łaknienie oraz negatywnie wpływa na kondycję żołądka.

Pierwszy powinien być więc wartościowy i pożywny posiłek. Można go poprzedzić szklanką przegotowanej wody. Daje to informację do organizmu, że będzie za chwilę dostarczone śniadanie. Uruchomienie procesu trawienia powoduje, że sygnał o nasyceniu szybciej dociera do mózgu i można zjeść nieco mniej. Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia. Powinno być więc bardzo pożywne i wartościowe. Dobrze, gdy składa się z produktów o opóźnionym uwalnianiu energii, jak ziarna zbóż czy płatki zbożowe. W ten sposób organizm systematycznie otrzymuje odpowiednią porcję energii aż do kolejnego posiłku. Można uniknąć efektu bomby energetycznej, która po wyładowaniu spada i człowiek szuka kolejnej przegryzki by podnieść sobie poziom cukru, a tym samym energii.

Drugim posiłkiem powinno być drugie śniadanie. Jego rola jest w zasadzie podtrzymująca. Ma uzupełnić energię, która została już wykorzystana po śniadaniu. Powinno być lekkie. Dobrze też jeżeli nie jest zbyt obfite. Jego zadaniem jest wzmocnienie, ale za pośrednictwem wartościowych produktów.

Trzeci posiłek to obiad. Obiad powinien być podawany na ciepło. Niektórzy twierdzą, że nawet w ciepłe dni, ciepły obiad jest bardzo ważny. Dostarcza energii i produktów odżywczych. Pobudza organizm do działania, rozgrzewa i w prowadza w ruch. Zadaniem obiadu również jest dostarczenie odpowiedniej dawki energii i produktów odżywczych. Dlatego też warto pamiętać o tym, by obiad był wartościowy i różnorodny. Powinny znajdować się w nim zarówno węglowodany, jaki i tłuszcze czy białka. Nie można oczywiście zapomnieć o solach mineralnych czy witaminach. To posiłek, który może również służyć za źródło ewentualnych zapasów, które ciało odkłada sobie na trudniejsze chwile.

Kolejnym posiłkiem po obiedzie powinien być podwieczorek. Nie może to być duży posiłek. Powinna to raczej być zwykła przekąska. Podwieczorkiem może być owoc lub jogurt. Ma to być coś lekkiego co zaledwie uzupełni poziom energii po obiedzie. Jeżeli posiłki są spożywane regularnie, to starty energii nie powinny być duże, więc i podwieczorek może być niewielki.

Ostatnim posiłkiem jest kolacja. Powinna być pożywna i wartościowa, ale niezbyt obfita. Pożywna i wartościowa ponieważ musi dostarczyć produkty przemiany materii na całą noc. Obudzenie się z głodem może poskutkować zbyt obfitym śniadaniem, a to nie jest dobre. Nie może też być zbyt obfita ponieważ trawienie w nocy odbywa się znacznie wolniej, więc zbyt duży posiłek będzie po prostu przeciążeniem, do czego nie można doprowadzić.

Regularne przerwy mają na celu nie tylko utrzymanie odpowiedniego poziomu energetycznego w organizmie, ale również stopniowe i regularne zasycanie głodu. Dzięki temu można uniknąć tak zwanego ssania, które jest przyczyną nadmiernego objadania się podczas jednego posiłku. Nadmierne objadanie jest nie tylko niezdrowe i szkodliwe dla organizmu, ale również poważnie go obciąża i powoduje, odkładanie się tkanki tłuszczowej.

Ruch i aktywność

Drugim elementem, o którym trzeba pamiętać decydując się na utratę kilku centymetrów jest ruch i ogólna aktywność fizyczna. Sama dieta nie załatwi sprawy. Dostarczane kalorie i dostarczaną energię trzeba gdzieś wykorzystać. Najlepiej wykorzystać je właśnie w ruchu. Nie musi to być wcale zamęczanie się na siłowni. Jeżeli ktoś nie lubi takiej formy, to nie ma potrzeby się nią zamęczać. Równie dobrze można zdecydować się na spacery. Spacer na dystansie trzech kilometrów powinien wystarczyć by spalić dzienną dostawę energetyczną, pod warunkiem, że ilość dostarczonych kalorii nie przekracza dziennego zapotrzebowania w odniesienie do wieku i trybu życia danej osoby. Można również zdecydować się na kilkunastokilometrową przejażdżkę, pływanie na basenie czy jogging. Ważne, by przynajmniej  trzy razy w tygodniu poświęcić czas na aktywność fizyczną. W ten sposób poprawia się ogólny stan ciała, kondycja fizyczna, a zapasy energetyczne są na bieżąco wykorzystywane.

Nawadnianie organizmu

Woda jest niezwykle istotna w codziennej diecie. Jej spożywanie powoduje, że nie zatrzymuje się ona w organizmie, a ciało nie puchnie i nie jest obfite właśnie z powodu złej gospodarki wodnej. Ponadto, woda pozwala wypłukiwać toksyny z organizmu, a przez to funkcjonuje on sprawniej i bardziej wydajnie. To zaś powoduje, że aktywność fizyczna jest bardziej wydajna i pozwala na sprawniejsze i efektywniejsze poprawianie kondycji ciała. Picie wody pozwala też na sprawniejsze wypocenie nadmiaru tłuszczu zgromadzonego w organizmie, które ma miejsce właśnie w czasie wysiłku

Sprawdź nasze aktualne promocje na zabiegi wspomagające odchudzanie.

Close Menu